top of page
Search
  • Writer's pictureMartina Kusenda

Čo má spoločné kariéra a srdce

Ruku na srdce! Od koho nakupujete na trhu?

Od toho, čo sedí znudený za pultom, alebo od toho, čo vás už z diaľky víta svojím úsmevom?

Ja od toho s úsmevom :)


Už pár rokov sa pozorujem a všimla som si, ako sa na trhoch správam. Veľakrát ma nejaký produkt - šálka či šperk zaujme, ale ako sa priblížim ku stánku obzrieť si ho bližšie, po pár sekundách sklamaná odchádzam preč. Človek, ktorý stál za pultom, nejavil záujem o to, čo predáva ani o mňa. Môže to byť akokoľvek krásna vec, nekúpim si ju, nejak mi to nejde.


A potom natrafím na niekoho, z koho srší radosť a energia. Svoje produkty pozná, vložil do nich kus seba a teší sa, že ich môže zdieľať s ostatnými. A ja sa teším s ním a pokiaľ so mnou on a jeho výrobok rezonuje, je to jasné :)


Po istom čase som si uvedomila, že ja vlastne nenakupujem ani tak produkt, ako skôr energiu, ktorá v ňom je. Vždy, keď potom danú vec používam, pomyslím si na toho človeka, ktorý ju vyrobil a na to, čo mi o nej a o sebe povedal a teším sa, že znovu ožíva radosť, ktorá bola vtedy medzi nami prítomná.


Tak toto má spoločné kariéra a srdce :)

Človeka, ktorý do svojej práce vkladá srdce, spoznáte okamžite. Takýto človek žije samého seba v tom, čo robí a výsledkom jeho práce je radosť pretavená do produktu či služby, ktorú poskytuje.

Srdce nás vedie do hĺbky našej prirodzenej osobnosti a keď mu budeme načúvať, bude nás navigovať správnym smerom aj v pracovnej oblasti.


15 views0 comments

Kariéra riadená srdcom

bottom of page